Verzuimsystemen

Via deze pagina kunt u eenvoudig inloggen in het verzuimsysteem van uw organisatie. Kies hieronder het systeem waarmee u werkt.

Wat doet een verzuimsysteem?

Een verzuimsysteem helpt u bij het digitaal verwerken van ziek- en betermeldingen binnen uw organisatie. Het biedt overzicht, structuur en ondersteuning tijdens het gehele verzuimproces.

Via het systeem van uw organisatie kunt u:

  • Ziek- en betermeldingen eenvoudig registreren
  • Inzicht krijgen in lopende verzuimdossiers
  • Rapportages en documenten bekijken

  • Contact onderhouden met uw Adviseur Arbeid en Gezondheid of arbodienst

  • Acties opvolgen binnen de wettelijke termijnen (Wet verbetering poortwachter)

Elk systeem werkt net iets anders, maar het doel is altijd hetzelfde: grip houden op verzuim en zorgen voor een goed verloop van de re-integratie.

Systemen

Xpert Suite

Werkt u met Xpert Suite? Dan logt u hier in op uw persoonlijke omgeving. Binnen dit systeem houdt u eenvoudig overzicht op verzuimdossiers, bekijkt u documenten en onderhoudt u contact met uw casemanager.

Verzuimsignaal

Verzuimsignaal is het systeem waarin u als werkgever of leidinggevende verzuim kunt registreren en opvolgen. U heeft inzicht in de voortgang, ontvangt meldingen en beheert eenvoudig alle verzuimgerelateerde informatie.

Track Verzuim

Als uw organisatie gebruikmaakt van TRACK Verzuim, kunt u via onderstaande knop inloggen. Dit systeem biedt u toegang tot verzuimdossiers, rapportages en communicatie met de betrokken casemanager.